REKRUTACJA TRWA!
Otrzymasz stałe niedrogie czesne! Nasza Uczelnia gwarantuje, że zapłacisz niezmienne czesne za cały okres studiów.
Studia na Uczelni lub przez Internet są zaprojektowane tak, aby pasowały do Twojego życia!
Program na studiach podyplomowych jest zgodny z przepisami Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 roku w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz. U. z 2019 r., poz. 1450).
Rodzaj studiów: kwalifikacyjne
Formy studiowania: na Uczelni lub przez Internet
Pierwsze 3 raty czesnego
gratis (0 zł) …pokrywa
PROMOCJA
Czesne za studia:
4550 zł
3900 zł
3510 zł Tylko teraz
Dodatkowe -10%
dla pierwszych 10 osób
Opłata wstępna: 450 zł 100 zł
Dla Absolwenta WSZIP dodatkowe -100 zł
Forma płatności: do 15 rat 0%
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW: Studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej przeznaczone są dla nauczycieli, pedagogów, absolwentów pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagogów specjalnych, psychologów, fizjoterapeutów, logopedów, terapeutów zajęciowych posiadających tytuł magistra i przygotowanie pedagogiczne. A także dla osób chcących zdobyć kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii metodą SI, oraz osób zainteresowanych pogłębianiem i poszerzaniem wiedzy jak również podnoszeniem kwalifikacji i umiejętności. Zapewne, zainteresują także lekarzy jak i innych absolwentów studiów magisterskich z kwalifikacjami pedagogicznymi.
Teoria integracji sensorycznej opiera się na kilku założeniach odwołujących się do nauk biomedycznych, neurologii i teorii zachowania. Dzięki zdobytej wiedzy oraz umiejętnościom do diagnozowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej absolwenci uzyskają uprawnienia do prowadzenia zajęć określonych programem studiów, które spełniają wymogi określone w przepisach prawa regulującego wymagania kwalifikacyjne wobec nauczycieli.
(Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli). Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznych w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
CEL STUDIÓW: Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności merytoryczne z zakresu neurologicznych podstaw integracji sensorycznej, rozwoju ontogenetycznego człowieka, psychologii, neuroanatomii, neuropsychologii, neurofizjologii oraz diagnozy i terapii w obszarze zaburzeń integracji sensorycznej. Studia mają przygotować słuchacza do prowadzenia samodzielnej obserwacji diagnostycznej dziecka, która jest podstawą dla określenia pełnej diagnozy oraz projektowania terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej.
Ponadto planowania działań, praktycznych do pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi i ruchowymi, a także konstruowania programów terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz konstruowania programów dla dzieci w wieku przedszkolnym, i szkolnym z zaburzeniami sensorycznymi. Studia mają przygotować słuchacza w ramach realizowanego programu do prowadzenia samodzielnej obserwacji diagnostycznej dziecka, określenia diagnozy i terapii procesów integracji sensorycznej. Ukończenie studiów podyplomowych uprawnia do samodzielnego prowadzenia zajęć obejmujących zakres integracji sensorycznej wyznaczony programem. Absolwenci SI mogą znaleźć pracę we wszelkich przedszkolach, klubach malucha, ośrodkach prowadzących zajęcia z integracji sensorycznej i innych ośrodkach edukacyjnych. Otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego.
LICZBA GODZIN:
600 godz.
CZAS TRWANIA:
3 semestry x 5 miesięcy.
BLOKI TEMATYCZNE: