Przeniesienie z innej Uczelni
Biblioteka IBUK Libra 0zł
Stypendia
Studia ze wspomaganiem
przez Internet

- Opłata rekrutacyjna dla osób ubiegających się o wpis na wyższy semestr wynosi 0 zł
450 zł
- Różnice programowe 0 zł
O przeniesienie z innej uczelni i wpis na wyższy semestr mogą wnioskować:
- osoby, które obecnie studiują na innej Uczelni i mają zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów
- osoby, które przerwały studia i mają zaliczony co najmniej pierwszy semestr, a pragną wznowić naukę
- osoby, które zostały skreślone z listy studentów
Dokumenty jakie należy dostarczyć, żeby wnioskować o przeniesienie/wpis na wyższy semestr:
- podanie o wpis na wyższy semestr (plik do pobrania)
- karta przebiegu studiów/wypis z indeksu
Podanie oraz kartę przebiegu studiów należy przesłać do Biura Rekrutacji na adres mailowy rekrutacja@wwszip.pl, na ich podstawie Dziekan wydaje decyzję na który semestr Student może zostać przyjęty i wyznacza ewentualne różnice programowe.
Po otrzymaniu decyzji należy dostarczyć do Biura Rekrutacji:
- Kwestionariusz osobowy (druk własny uczelni)
– studia I stopnia
– studia II stopnia
- Świadectwo dojrzałości (kserokopia)
- Dyplom ukończenia studiów I-go stopnia ( dot. rekrutacji na studia II stopnia)
- Suplement (część B do dyplomu)
lub wypis z indeksu studiów I-go stopnia ( dot. rekrutacji na studia II stopnia)
- Jedną kolorową fotografię (35 x 45mm)
oraz fotografię cyfrową o wymiarach 20 mm x 25 mm w rozdzielczości co najmniej 300 dpi
W przypadku wpisu na wyższy semestr obowiązują opłaty czesnego przewidziane dla danego rocznika.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
Rekrutacja
tel. 74 847 70 00
rekrutacja@wwszip.pl
Zapraszamy również na
www.facebook.com/…tylkoWSZIP