ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA - Studia podyplomowe ...tylko WSZIP

ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA

REKRUTACJA TRWA!

Biblioteka IBUK Libra 0zł
Studia podyplomowe Online

Otrzymasz stałe niedrogie czesne! Nasza Uczelnia gwarantuje, że zapłacisz niezmienne czesne za cały okres studiów.
Nasze studia są zaprojektowane tak, aby pasowały do Twojego życia!

Rodzaj studiów: doskonalące

Czesne za studia: 3500 zł 3150 zł
Opłata wstępna: 450 zł 100 zł
Dla Absolwenta WSZIP dodatkowe -100 zł

Forma płatności: do 12 rat 0%

ZAPISZ SIĘ ONLINE   24h/dobę

CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: absolwenci studiów wyższych pracujący, lub planujący rozpoczęcie pracy na stanowiskach managerów do zapewniania standardów sprzedaży i obsługi, które skutecznie łączą przychody firm i zadowolenie klientów.

CEL STUDIÓW: kształcenie i doskonalenie kompetencji merytorycznych słuchaczy poprzez przekazanie wiedzy i praktycznych przykładów z zakresu efektywnego zarządzania obsługą, satysfakcją i rekomendacją klienta we współczesnej organizacji gospodarczej.

CZAS TRWANIA:
2 semestry x 5 miesięcy.

ZAKRES TEMATYCZNY:

  • Postępowanie konsumenta na rynku
  • Uwarunkowania prawne i etyczne relacji z klientem
  • Miejsce jakości obsługi klienta w strategii marketingowej organizacji
  • Komunikacja interpersonalna i przywództwo
  • Kompetencje i zadania menedżera zarządzania obsługą
  • Procesy i standardy w obsłudze klienta
  • Procesy zarządzania satysfakcją klienta
  • Narzędzia i techniki stosowane w procesach zarządzania jakością obsługi klienta
  • Techniki ewaluacji procesów zarządzania obsługą klienta
  • Zarządzanie zmianą i metodyki zwinne
  • Seminarium dyplomowe

 

WYMAGANE DOKUMENTY: podanie z prośbą o przyjęcie na studia podyplomowe, odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, jedna fotografia, kwestionariusz osobowy (druk uczelni).

ZAPISZ SIĘ ONLINE   24h/dobę

ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych