ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA | Rekrutacja trwa - Studia podyplomowe ...tylko WSZIP

ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA | Rekrutacja trwa

Biblioteka IBUK Libra 0zł
Studia podyplomowe Online

Nasze studia są zaprojektowane tak, aby pasowały do Twojego życia!

Rodzaj studiów: doskonalące

Opłata wstępna: 100 zł 450 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100 zł
Czesne za studia: 3500 zł

Forma płatności: do 12 rat 0%

ZAPISZ SIĘ ONLINE   24h/dobę

CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: absolwenci studiów wyższych pracujący, lub planujący rozpoczęcie pracy na stanowiskach managerów do zapewniania standardów sprzedaży i obsługi, które skutecznie łączą przychody firm i zadowolenie klientów.

CEL STUDIÓW: kształcenie i doskonalenie kompetencji merytorycznych słuchaczy poprzez przekazanie wiedzy i praktycznych przykładów z zakresu efektywnego zarządzania obsługą, satysfakcją i rekomendacją klienta we współczesnej organizacji gospodarczej.

CZAS TRWANIA:
2 semestry x 5 miesięcy.

ZAKRES TEMATYCZNY:

  • Postępowanie konsumenta na rynku
  • Uwarunkowania prawne i etyczne relacji z klientem
  • Miejsce jakości obsługi klienta w strategii marketingowej organizacji
  • Komunikacja interpersonalna i przywództwo
  • Kompetencje i zadania menedżera zarządzania obsługą
  • Procesy i standardy w obsłudze klienta
  • Procesy zarządzania satysfakcją klienta
  • Narzędzia i techniki stosowane w procesach zarządzania jakością obsługi klienta
  • Techniki ewaluacji procesów zarządzania obsługą klienta
  • Zarządzanie zmianą i metodyki zwinne
  • Seminarium dyplomowe

 

WYMAGANE DOKUMENTY: podanie z prośbą o przyjęcie na studia podyplomowe, odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, jedna fotografia, kwestionariusz osobowy (druk uczelni).

ZAPISZ SIĘ ONLINE   24h/dobę

ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych