MENEDŻER PRODUKTU; Przyjazdowe lub w Internecie

Rodzaj studiów: doskonalące

Formy studiowania: Przyjazdowe, Internet

Ilość semestrów: 2

CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: Oferta skierowana jest do menedżerów/kierowników produktów lub grup produktów lub w swoich kompetencjach odpowiadających za planowanie działań marketingowych związanych z ofertą (produkatmi) przedsiębiorstwa.

CEL STUDIÓW: Przygotowanie Uczestników do koordynacji różnych sfer zarządzania a w szczególności nabycia umiejętności kalkulacji i kontroli kosztów oraz cen, organizowania i analizowania badań marketingowych, kształtowania produktu i jego wartości, rozwijania nowych produktów, planowania kampanii reklamowych i szeregu innych działań stanowiących styk światła marketingu i innych funkcji zarządczych przedsiębiorstwa.

CZAS TRWANIA: Studia trwają dwa semestry.

BLOKI TEMATYCZNE:

  1. Współczesne koncepcje zarządzania
  2. Przedsiębiorczość i zarządzanie wartościami
  3. Zarządzanie marketingowe
  4. Prognozowanie sprzedaży produktów
  5. Kreowanie wartości marki produktu
  6. Zarządzanie rozwojem produktu
  7. Zarządzanie innowacjami w organizacji
  8. Planowanie kampanii reklamowej
  9. Kreatywność w marketingu  i reklamie
  10. Organizacja i zastosowania ilościowych badań marketingowych
  11. Zarządzanie cenami produktów
  12. Controlling produkcji i marketingu
  13. Seminarium dyplomowe

Opłaty

Opłata wstępna: 100 zł
Koszt pierwszego semestru: 1290 zł
Koszt Studiów: 2930 zł

Forma płatności: jednorazowo lub ratalnie 4, 8 lub 12 rat

Znajdź nas na
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych