REKRUTACJA TRWA 2019/2020
Rodzaj studiów: doskonalące
Formy studiowania: na Uczelni lub przez Internet
CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: Oferta skierowana jest do menedżerów/kierowników produktów lub grup produktów lub w swoich kompetencjach odpowiadających za planowanie działań marketingowych związanych z ofertą (produkatmi) przedsiębiorstwa.
CEL STUDIÓW: Przygotowanie Uczestników do koordynacji różnych sfer zarządzania a w szczególności nabycia umiejętności kalkulacji i kontroli kosztów oraz cen, organizowania i analizowania badań marketingowych, kształtowania produktu i jego wartości, rozwijania nowych produktów, planowania kampanii reklamowych i szeregu innych działań stanowiących styk światła marketingu i innych funkcji zarządczych przedsiębiorstwa.
BLOKI TEMATYCZNE:
Czesne za studia: 3330 zł
Opłata wstępna: 100 zł 450 zł
Forma płatności: jednorazowo lub ratalnie 4, 8 lub 12