MARKETING INTERNETOWY; Przyjazdowe lub w Internecie

Rodzaj studiów: doskonalące

Formy studiowania: Przyjazdowe, Internet

Ilość semestrów: 2

CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: Studia adresowane są do Absolwentów szkół wyższych pracujących (lub zamierzających podjąć pracę) na stanowiskach związanych z marketingiem internetowym. W szczególności dla: dyrektorów, kierowników i specjalistów ds marketingu i PR, przedsiębuiorócw oraz specjalistów do e-marketingu. Zdobyta wiedza oraz umiejętności pozwolą w pełni wykorzystać potencjał Internetu zarówno tym, którzy chcą zaistnieć w Sieci jak i tym, którzy na co dzień wykorzystują go w prowadzonych działaniach marketingowych.

CEL STUDIÓW: Przekazanie praktycznej, aktualnej oraz kompleksowej wiedzy na temat wykorzystania mozliwości Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych firmy. Studenci zapoznają się z zasadami tworzenia użytecznych serwisów intrernetowych, formułowaniem strategii marketingowej w Internecie, realizacją kampanii promocyjnych, budowaniem wizerunku w Sieci, a także marketingiem w wyszukiwarkach.

CZAS TRWANIA: Studia trwają dwa semestry.

BLOKI TEMATYCZNE

  1. Wprowadzenie do e-biznesu. Modele i strategie e-biznesu
  2. Społeczności internetowe
  3. E-commerce
  4. Najnowsze trendy w marketingu i PR
  5. Serwisy produktowe i korporacyjne
  6. Strategie marketingowe w Internecie
  7. Zachowania konsumentów w Sieci
  8. Narzędzia marketingu internetowego
  9. Kampanie reklamowe w Internecie
  10. Budowanie wizerunku w Internecie
  11. Pozycjonowanie stron WWW
  12. Mierzenie efektów działań marketingowych
  13. Planowanie stratergiczne w Internecie
  14. Prawne aspekty Internetu
  15. Seminarium

Opłaty

Opłata wstępna: 100 zł
Koszt pierwszego semestru: 1450 zł
Koszt Studiów: 3250 zł

Forma płatności: jednorazowo lub ratalnie 4, 8 lub 12 rat

Znajdź nas na
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych